Är du intresserad av dem ERBJUDANDEN? Spara med våra kuponger på WhatsApp o TELEGRAM!

Vivo presenterar vivo Y78 (t1) och vivo Y78m (t1): två smartphones med 5000 mAh batteri och elegant design

Varumärket Vivo har precis presenterat två nya smartphones i Y-serien, den Jag bor Y78 (t1) e il Jag bor Y78m (t1), båda med 12 GB RAM och 256 GB internminne. De två modellerna lanserades på vivos officiella hemsida i Kina, med en pris på 1.999 yuan (ca 260 euro).

Vivo presenterar vivo Y78 (t1) och vivo Y78m (t1): två smartphones med 5000 mAh batteri och elegant design

FireShot-Capture-7974-

Vivo Y78 (t1) och vivo Y78m (t1) är två varianter av samma enhet, med vissa skillnader i design och färger. De Jag bor Y78 Den är tillgänglig i tre färger: Haoye Black, Jade Porcelain Blue och Phoenix Gold, Medan den Jag bor Y78m Den är tillgänglig två färger: Haoye Black och Glaze Blue. Båda modellerna har en central ram med raka kanter med en matt struktur, vilket ger en elegant och förfinad look.

Vivo Y78 (t1) och vivo Y78m (t1) kommer med en 6,64 tums LCD-skärm med en upplösning på 2388×1080 pixlar och ett skärm-till-kroppsförhållande på 91,06 %. Skärmen stöder en uppdateringsfrekvens på 60 Hz och en pixeltäthet på 394 PPI. Dessutom är de två modellerna utrustade med en sidofingeravtryckssensor och ett ansiktsigenkänningssystem för snabb och säker upplåsning.

FireShot-Capture-7973-

Under huven drivs vivo Y78 (t1) och Y78m (t1) av Dimension 6020 processor, en octa-core chipset producerad av MediaTek med en maximal frekvens på 2,0 GHz. Processorn stöds av 12 GB RAM och 256 GB internminne, som garanterar utmärkt prestanda och smidighet. där Inbyggt batteri har en kapacitet på 5000 mAh och stödjer 44W blixtladdning, som låter dig ladda din enhet i poco tid.

Slutligen, när det gäller den fotografiska sektorn, är vivo Y78 (t1) och Y78m (t1) utrustade med en dubbel bakre kamera: huvudkameran har en upplösning på 50 megapixlar med f/1.8 bländare, medan sekundär kamera har en upplösning på 2 megapixlar med f/2.4 bländare och används för att skapa oskärpa effekten. där Bakre kamera stöder digital zoom upp till 10x, autofokus och nattläge. där främre kameran har en upplösning på 8 megapixlar med f/2.0 bländare och stöder digital zoom upp till 2x och porträttläge.

Pierpaolo Figuccia
Pierpaolo Figuccia

Nörd, brinner för teknik, fotografi och videomakare. Och såklart älskar jag Xiaomi-produkter!

Prenumerera
Meddela
gäst

0 Kommentarer
Inline feedbacks
Visa alla kommentarer
XiaomiToday.it
Logotyp